VR4
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:22, 11 Wrz 2008 Temat postu: Galant IV A160 |
|
|
Mitsubishi czwarty zwany Galant / Sigma debiutowało wiele nowych innowacji dla Mitsubishi. Ich nowe silnik 4g6x został oferowane w turbodoładowaniem dla entuzjastów wydajności, oraz "Astron" 4D55, pierwszy silnik Diesla w Japoński samochód osobowy, był również dostępne. Nowy elektroniczny system wtrysku paliwa została wprowadzona w niektórych modelach z silnikiem benzynowym Astron, gdy tylko taka wersja była dostępna w Stanach Zjednoczonych.
Auto zostało wybrane jako Car of the Year w Nowej Zelandii w 1981 roku.
Od 1982 do 1983 r., niektóre z australijskich galantów Sigma były eksportowane do Wielkiej Brytanii z Lonsdale obejście dobrowolnego ograniczenia kontyngentu przywozowego z Japonii przyjętego przez producentów. Jednak samochód był nieudany, na 1983 i 1984 i import został przerwany.
Wagonu wersja została poddana faceliftingowi , chociaż z tyłu pojazdu został taki sam. Produkcja w wersji kombi trwał w Australii, aż w 1987, kiedy została ona zastąpiona przez nową Magna.
W czwartym pokoleniu było znane jako Mitsubishi Skorpion w Australia i Dodge Challenger i Plymouth Sapporo w Stanach Zjednoczonych.
Czwarta generacja sedan i coupé były nieco większe niż trzeciej generacji samochodów. Dodatkowy nacisk został nadany ergonomii, aerodynamiki i bezpieczeństwa.
Zwany również
Mitsubishi Eterna
Mitsubishi Sigma
Lonsdale
Produkcja 1980-1983 (Australia do 1987)
Klasa Kompaktowe
Rodzaje nadwozia
4-drzwiowy sedan
4-drzwiowy Kombi
2-drzwiowy Coupé
Napęd napęd tylny
Przeniecenie napędu
5-biegowa ręczna
3-biegowa automatyczna
|
|