 |
www.galantklub.fora.pl Forum sympatyków mitsubishi galanta i legnum VR4
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nessaya
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:08, 04 Lis 2010 Temat postu: Kupno galanta, proszę o porady |
|
|
Witam serdecznie
Mam okazje kupić galanta sprowadzanego z USA, jest to 2000 rocznik, silnik 2.4 16 V, Benzyna - nie wiem czy GDI czy GLS, będę go za 2 dni oglądał. Ma automatyczna skrynie biegów, sprzedający pisze że 165000 przejechane. Wyposarzenie KLima tempomat itp. Chciałbym do niego gaz ale nie wiem jak się będzie spisywał i czy będą problemy.
Proszę o porady i informacje
Z gory Dziękuję
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arwif
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Choszczno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:09, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Powiem szczerze że zrobiłeś tu moim zdaniem najbardziej beznadziejny paradoks. Z jednej strony chcesz kupić auto z 2,5L silnikiem a z drugiej wstawić do niego gaz. Więc kupujesz auto mocne które musi dużo spalić ale z drugiej strony chcesz je osłabić żeby mniej płacić. Dziwne. Przy takim motorze sama instalacja gazowa będzie ci szwankować, czyli będziesz miał auto mułowate z ładnymi danymi w dowodzie i koszty związane z coraz częstszymi wizytami u gazownika.
Znajomy zagazował Sharana 2,8 V6, zamiast oszczędzać przepłaca, nie na paliwie ale na naprawach, serwisie gazu i częściach.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcino1980
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bydzia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:12, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
tak jak kolega wyżej napisał,a poza tym GAZ JEST DO ZAPALNICZEK!!!a nie do 2,5l v6,moim skromnym zdaniem jest to profanacja kupna v-ki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dnatime
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:22, 16 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak najbardziej instalować LPG i czym większy silniczek tym lepiej
Osoby które wypisują o mułowatości na gazie przeważnie spotkały się z zgazowanymi instalacjami z przed sekwencji i tak to działało nic dodać nic ująć. Najlepiej takim gadaniem wytłumaczyć sobie że trzeba drogą benzynkę.
Na dobrze dobranej i zrobionej sekwencji nie ma żadnego spadku mocy a frajda z jazdy i podczas tankowania ... Nie oszczędzać na instalacji brać dobrego gazownika. I uważać na paproków tych jest pełno!
Jeżdzę na gazie sporo lat i nie ma problemu (muliły instalacje wcześniejsze), tylko sekwencja lub wyżej. Znajomi wcześniej też mówili że gaz do kuchenek ale jak pozakładali instalację to uśmiech na twarzach
Tylko nie do GDI, tak słyszałem.
Ostatnio zmieniony przez dnatime dnia Sob 0:30, 16 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|