Forum www.galantklub.fora.pl Strona Główna www.galantklub.fora.pl
Forum sympatyków mitsubishi galanta i legnum VR4
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kupno galanta, proszę o porady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.galantklub.fora.pl Strona Główna -> Galant ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nessaya




Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:08, 04 Lis 2010    Temat postu: Kupno galanta, proszę o porady

Witam serdecznie
Mam okazje kupić galanta sprowadzanego z USA, jest to 2000 rocznik, silnik 2.4 16 V, Benzyna - nie wiem czy GDI czy GLS, będę go za 2 dni oglądał. Ma automatyczna skrynie biegów, sprzedający pisze że 165000 przejechane. Wyposarzenie KLima tempomat itp. Chciałbym do niego gaz ale nie wiem jak się będzie spisywał i czy będą problemy.
Proszę o porady i informacje
Z gory Dziękuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arwif




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Choszczno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:09, 28 Sty 2011    Temat postu:

Powiem szczerze że zrobiłeś tu moim zdaniem najbardziej beznadziejny paradoks. Z jednej strony chcesz kupić auto z 2,5L silnikiem a z drugiej wstawić do niego gaz. Więc kupujesz auto mocne które musi dużo spalić ale z drugiej strony chcesz je osłabić żeby mniej płacić. Dziwne. Przy takim motorze sama instalacja gazowa będzie ci szwankować, czyli będziesz miał auto mułowate z ładnymi danymi w dowodzie i koszty związane z coraz częstszymi wizytami u gazownika.
Znajomy zagazował Sharana 2,8 V6, zamiast oszczędzać przepłaca, nie na paliwie ale na naprawach, serwisie gazu i częściach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcino1980




Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: bydzia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:12, 28 Sty 2011    Temat postu:

tak jak kolega wyżej napisał,a poza tym GAZ JEST DO ZAPALNICZEK!!!a nie do 2,5l v6,moim skromnym zdaniem jest to profanacja kupna v-ki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dnatime




Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:22, 16 Lip 2011    Temat postu:

Jak najbardziej instalować LPG i czym większy silniczek tym lepiej Very Happy

Osoby które wypisują o mułowatości na gazie przeważnie spotkały się z zgazowanymi instalacjami z przed sekwencji i tak to działało nic dodać nic ująć. Najlepiej takim gadaniem wytłumaczyć sobie że trzeba drogą benzynkę.

Na dobrze dobranej i zrobionej sekwencji nie ma żadnego spadku mocy a frajda z jazdy i podczas tankowania ... Nie oszczędzać na instalacji brać dobrego gazownika. I uważać na paproków tych jest pełno!

Jeżdzę na gazie sporo lat i nie ma problemu (muliły instalacje wcześniejsze), tylko sekwencja lub wyżej. Znajomi wcześniej też mówili że gaz do kuchenek ale jak pozakładali instalację to uśmiech na twarzach Smile

Tylko nie do GDI, tak słyszałem.


Ostatnio zmieniony przez dnatime dnia Sob 0:30, 16 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.galantklub.fora.pl Strona Główna -> Galant ogólnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin